Alla hjärtans dag present !

Igår var ju jag hos pia och miina , missade både bussen dit från stan och hem från henne haha så fick vänta en halv timme på stan på vägen dig tur så jobbade asta på centrum så jag gick dit en stund och på vägen hem missasde jag tydligen bussen igen så jag promenerade ner till stan men fick även vänta där på bussen drygt en halv timme. Men iaf miina hade gjort världens gulligaste alla hjärtans dag present till mig :) Ett armband med jätte fin färger. Men så klandtig som jag är så råkade jag ha sönder de på vägen ner mot stan så idag fick jag laga de hemma, tur att man har nål och tråd.  Sen tyckte hon att jag ritade fult men vadå jag kan inte rita monster hon sa att den int ens såg läskig ut haha men vadå jag brukar inte måla monster.

måste gå tvätta bort ansiktsmaksen för gud vet hur länge jag har haft den nu .

Imorgon bär det av :)



Min fina present !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0