Alla hjärtans dag!

Idag blir de bara en lungn hemma kväll för mig, hade viljat gå ut men ska hålla mig till kryssningen istället. har börjat packa redan haha ida tycker de var för tidigt haha men annars glömer jag ju hälften . idag ska jag bara vara hemma och ta hand om mig själv, jag ska göra ansiktsmask och ta lång bad. tänkte även fixa naglarna :) hoppas det kommer någon bra film ikväll som jag kan se! Fan vad skönt de är att bara vara hemma och inte göra ett skit. jag förstår inte varför alla gör  alla hjärtans dag till en så stor sak, de är ju inte värsta grejen ju. nej ska ta och ringa pia o miina och se vad de ska hitta på , funderar på att åka dit en stund måste ju endå hämta mina saker innan kryssningen.

2 dagar kvar till Tallin nu !



Miina och pia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0