Blont eller brunt?

Fan fan fan kan jag bara säga. viste att jag slulle ångra att jag färgade de ljusbrunt, har lust att börja gråta så ledsen är jag haha igår när jag var i affären fick jag en ide om att jag skulle göra hårert ljusbrunt, jag var helt peppad på att göra de men jnär jag komemr hem så ångrar jag mig och idag får jag för mig de igen att jag ska färga mitt blonda hår , så jag färgar de. Jag trodde jag skulle klara de , iaf  i en timme innan jag skulle ångra mig , men de tog endast tio minuter innan jag hade ångrat mig , nu vill jag ha mitt blonda  hår tillbaka. för att inte bli hur ledsen som helst ska jag gå göra ljusa slingor i håret om ett tag hoppas de blir bättre :)

Ikväll blir de lotus med ida och santtu , innan de så ska jag och ida till nina medans santtu jobbar.

Nej nu måste jag gå fixa mitt horhår så de blir klart nån gång.

Efetersom min kamera har gåt sönder kan jg inte visa hur mitt hår blev, men ska försöka laga den haha de kommer ju sluta i katastorf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0