Buffertdag!

Kom nyss hem från skolan. Idag så hade vi inga lektioner , man behövde bara komma in till skolan om man hade nåt att jobba ifatt med, så vi jobbade med raporten till projektarbetet och nu är vi entligen klara med de. Igår somnade jag på eftermidagen när jag skulle sova middag och jag vaknde mitt i natten av att jag sov med kläderna på , så jag bytte om och somna om till kl 8 idag fy fan vad skönt de var att sova , nu känner jag mig nästan helt utvilad. Men pågrund av att jag sov så hann jag inte förbereda mig för den muntliga idag och hann ej skriva ett pm till de , så jag får göra de en annan gång men nu tror jag att jag fattar vad man ska göra iaf haha efter 100 år !

Alla borde gå in på denna länk och bli medlem :) Den ska göra så man får fler besökare till sin blogg!

http://www.viraltrafik.se/?co0kie¨





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0