Design till bloggen!

Nu har jag setat hur länge som helst och försökt fixa bloggen men tror ni de går? nej de är klart inget funkar blir skit arg! Jag läste på nån annas blogg och de vr väldigt bra instruktiioner men de funkade ju fan inte , vad gör jag för fel hela min sida blir helt fuckt up av de , försöker en sista gång. funkar de inte så kastar jag den är datan åt helvete blir så arg haha!

Började packa till Tallin men jag kom ju inte så långt eftersom jag ska tvätta imorgon och alla kläder ligger i tvätten. sen har jag skit ont i framtanden och axelnja man ska ju få ont överalt när man ska resa bort.

Nu fortsätter jag o fixar , får se hur de går säger bara lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0