Drömmarna känndes helt sanna!

Nej usch vad tråkigt att börja packa, städa och tvätta. skulle kunna göra vad som helst för att slippa, helst av allt vill jag bara sova , sova hela dagarna hela nätterna orkar inte göra nåt längre. Magen värker , ögon rullas ner som en rullgardin endå måste jag hålla mig uppe. Drömde konstiga drömmar, nästan mardrömmar men på nåt sätt känndes de sanna  , lite läskigt. När jag vakna ville jag bara sova när jag gick till dagiset ville jag bara lägga mig på marken o dö. När jag var på dagis ville jag att jag skulle sjunka ner under marken. nu när jag är hemma vill jag bara gå och lägga mig i en djup sömn som varar för alltid, så att man slipper vakna upp till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0