En helt galen vecka !

De har varit sportlov hela veckan och den har varit hur sjuk som helst. Det började med att vi åkte till Tallin i måndags och kom hem i onsdag. Tallin var jävligt roligt måste jag säga, vi gjorde helt sjuka saker som man bara kan skratta åt. På måndag var jag helt peppad att åka var redan på G att dricka nio på morgonen. Vi kom iaf upp till stockholm och skulle checka in , vi var sjukt nervösa eftersom jag och santtu inte hade några pass , hur sjuk får man vara och åka utan? Vi dasande och drack en massa , körde rally med våra kunvagnar ner till hytten, sov på golvet , var nakna , spydde tillsammans , var till och med på toa tillsammans haha. Vi fälde in ida i sängen hahaha fan vad vi skratta sen gick vi styltor på stegarna , dansa i sängana. Mat låg på hela golvet så städerskan skulle ringa securitas haha de går inte beskriva hur kul de var. vi höll på missa båten från Tallin. De första jag sa nnär jag vaknade finns de mer att dricka, nu känns de som min lever ligger på backen och skrapar och att jag har alkis hosta. Jag har även utslag i hela ansiktet vilket inte  känns så bra. Alla mina plattor gick sönder precis utanför terminalen, hur surt som helst. Sedan skulle vi åka till idas farmor och sedn gå ut på gay bar i stockholm.

Vi åkte till kattis i gamla stan och fortsatte festa där, de var till en början kul men sedan väldigt tråkigt. Vandrade runt i stockholm och försökte hitta bussen hem, till slut hitta vi den och både jag och santtu däckade nästan direkt. Dagen efter åkte vi hem til Eskilstuna.

Väl i Eskilstuna gick ut på harrys där jag trodde jag hade tappat mitt leg men de hade jag tydligen inte hitta den igår i min kortsak haha

I fredags var vi på någon fest och sedan fick jag för mig att jag var trött så jag skulle börja hem till skiftinge från viptorp. men jag kom aldrig riktigt hem, jag vandrade runt på stan o lite var stans innan jag träffa ida och jag skulle visa en genväg hem vilket inte var en genväg utan en omväg och vi hamnade nästan ute i svista haha vi vandrar i flera timmar och hittar inte hem , tillslut hamnade vi på polisstationen, inte i fyllecell. men vi hitta dit och sa att vi inte hitta hem så vi fick vänta i väntrummet där. Det slutar att ida och jag sover över hos polisen haha hur kul var inte de.

På lördagen var de ju förlovningsfest , efter de så åkte jag och santtu till nyfors och fortsatte festa eller santtu gjode de, en annan hann somna när jag kom. Santtu kom och väckte mig iklädd en turtlesdräck och turtelslåten haha sedan ringde ju min alarm och jag tror de är nån som ringer så jag försöker svara men eftersom de är alarm så funkade de ju inte så bra, sen ser jag bild på mig själv ohc tror att jag själv ringer till mig haha då är man trött.

Idag vaknade jag hos santtu och packade alla mina saker och drog hem omg vad grjer de var o bära. Idag påminde mamma mig om att vi flyttar på onsdag så alla saker måste vara packade på tisdag, hur kna man glöma nåt sånt?

Imorgon börjar skolan igen , men eftersom min lever skrapar i backen tror jag inte jag kan vara med på gympan om jag är med lär ju min alkishosta komma fram och då kommer lungorna hoppa ur haha.

Snart blir det läggdags om man ska orka morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0