Endast två lektinoner idag!

Igår så kom ju asta hem till mig och vi skulle plugga, hon pluggade medans jag låg och kolla på Mia och klara  skit bra programm hahaha älskar när hon säger hej på dig din lilla tönt , till sin chef haha sen skulle vi kolla på the strangers men jag vågade inte kolla ,den är ju sjukt läsklig. Sen sminka vi oss och tog en massa foton , sen när jag ska lägga in bilderna på datan så hittar jag inte kabeln , så jag lägger in bilderna när hon har skickat över dom till mig!

Sitter i skolan ska börja med min uppsats , har entligen kommit på vad jag ska skriva. Den skulle egentligen ha lämnats in idag men jag får lite längre tid på mig, väldigt skönt. Vi har endast två lektioner idag , nu har vi svenska B och sen efter lunch har vi samhäll A.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra men tänkte städa och packa när jag kommer hem, för flytten närmar ju sig och jag har bara packat två kartnger hitills.

Om TRE dagar åker vi till Tallin , hur skönt som helst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0