Faller sönder i små bitar!

Kom nyss hem från dagiset, helt vanlig dag där idag med . men nu behöver jag inte komma dit mer fören veckan nio :) hur skönt som helst orkar ine mer praktik.

Nu sitter jag och väntar på att asta ska komma, vi ska nämligen plugga , vilket jag nästan aldrig gör så borde väl öppna böckerna, hopaps jag har rätt böcker hemma nu.

Jag försöker prata i mobilen med asta men min mobil är ju halft sönder så den kopplar bort mig hela tiden , har lust att kasta in den i väggen men då kommer den bara bli värre. Nej nu måste jag köpa en ny mobil de här går inte längre. Vad händer med alla mina mobiler denna lur har jag inte ens haft i ett år :S dom går sönder och blir i småbitar , hallå hur lyckas man ha sönder allt? Luckan , vissa knappar, sony ericsson märket har rasat bort , resten av knapparna lossar av ibland  och den stängs av  när man talar i den , dags att köpa ny lur eller? HÄldre en ny en att lämna in den på lagning , visst ska jag lämna in  den med för jag har ju garanti men jag vill ju endå köpa en ny !

asta kommer väl när som helst skulle jag kunna tror , vi ska plugga laga mat och kolla film hur kul är inte de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0