Fittflytt!

Är sit stålt över mig själv , har lykas tömma skrivbordet :D och påbörjat tömma garderobem, men fan vad tråkigt att packa finns ju så mycket annat roligt att göra. Mor min tjatar att jag har inte tid att sitta här att jag måste packa plus att jag inte får lyssna techno , måste lyssna på mammas finska musik visst de är bra men man blir ju inte peppad av de , att packa. Vill ha lite mer fart i låtarna så man kan dansa samtidigt.

Mamma och jag var i affären nyss vi  skulle köpa säckar och papperpåsar , så säger mamma ta tre papperspåsar , så jag böjer mig ner och tar tre som jag trodde de var, men sen hemma visade sig att jag hade tagit några fler hahaha fan vad vi skrattade åt de. mor min ba de gör inget jag behövde dom endå haha klockren komentar !

Måste fortsätta innan hon släpar bort mig härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0