förlovnings fest!

Igår var de förlovningsfes för camilla och jonna. Det var hur mysigt som helst vi drack lite och åt smörgastårta, senare kom det även annat folk dit och de blev verkligen party. Frågan är hur jonna och camilla mår idag haha så borta som de var. Men de var väldig roligt där endå :) Grattis igen till förlovningen. Sen drog jag och santtu vidare på fest där jag sen skulle "vila" lite och lägger alarm men jag är så borta att jag tror de ringer så jag ska svara i luren men de var ju ingen där haha sedan såg jag att de var bild på mig själv och tror att jag ringer mig själv och blir skit glad , de tog ett jävla bra tag innan jag fattade att de var alarmet. Idag efter en veckas party så mår min mage som en murrveldjur!

Var ju i Tallin i början av veckan och sedan på gaykrog i stockholm. så fort jag kommer hem idag så ska jag lägga in lite bilder och berätta om resan för den var hur kul som helst! Nej nu ska vi börja med maten.

imorgon börjar skolan igen, jag mår som en kratta, min lever hänger i golvet och släpar, mina lungor hoppar ut när jag hostar och min mage är en murrveldjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0