Frågor på facebook!

Kollade precis runt på facebook  och där kan man ju svara ja och nej på frågor om ens komipsar. Jag blev ju genast nyfiken och ville se vad folk hade svarat om mig så jag sitter här nu o samlar "mynt" så jag ska kunna kolla vem som har svarat på de olika frågorna. Men de skulle jag inte ha gjort för nu är jag skit irriterad , att folk tror att jag har tagit betalt för sex de var de dummaste jag har hört och sen när jag såg vem de var som trodde de blev jag mer irriterad över de aja men nu måste jag vet fler frågor haha folk tror tydligen jag har andvänt sex för att göra karriären undra vem som har svarat de ? plågat ett djur? va fan skulle jag göra de för? tagit en springnota? snattat ? nej nu komemr jag få sitta uppe hela natten och svara på frågor bara för att få "mynt" för att se vem som har svarat vad.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hejsan. ja jag fick oxå en massa såna frågor jag vet inte ens vad jag kryssade i på folk,,, haha kryssa i någe roligt i mig, många kramar på gulliga sanna.

2009-02-10 @ 02:48:23
URL: http://mrsalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0