kan inte allt ligga i kartongerna?

Som sagt flyttade vi igår. omg vad jobbigt de var trodde jag skulle svimma hela tiden blev hur glad som helst när ida och santtu kom med mat till mig :) man ba tack horor eiii sen när jag såg tapeterna höll jag på dö fan vad fula så ihelgen ska jag måla om , kommer vara kaos i lägenheten då eftersom jag inte har nåt tålamod. men hoppas de blir bra. De är äckligt fula blå tapeter nu men efter lördag kommer jag ha gulliga ljusrosa tapeter. låter lite barnsligt men älskar fan rosa och de fanns inte så många färger att välja på.  Men de blir nog bra tillslut.

Köpte en otroligt bra bok igår , en sann bersättelse om flickan som överlevde auchwits (eller huhr de stavas)  Den är otroligt bra , men jag skulle inte ha läst den på kvällen för sen på natten drömde jag att jag var en polsk tjej som var jude och var med i kriget , hur sjukt som helst . Sen pratade jag tydligen i sömnen berättade santtu för mig haha sen får vi ju inte glöma hur jobbig min katt var inatt han klöste på dörren tills jag öppnade sen började han hoppa på oss och la sig på mitt huve , tog mn kudde , kröp in under täcktet, jamade och var allmänt jobbig. sov inget alls inatt var sjukt trött hela dagen.

Nu tänkte jag springa ner till ica maxi och köpa två  till böcker , sannningen om första och andra världskriget. väldigt intressanta böcker. Det går fan inte att få med santtu så måste gå själv.

Jag fasar för att gå hem, för då måste jag börja packa upp alla kläder, hur man får man plats med allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0