Långt kvar!

Nu är jag snart klar med tvättstugan men  har fortfarande inte packat klart, har hur mycket som helst kvar. imorgon är jag ledig från dagis eftersom jag ska vara hos tandläkaren hela  förmidagen. Ska nämligen bygga ut en tand , etersom jag opererade tänderna har dom flyttat fram hörntanden och de ser lite konstig ut och därför har dom lovat att de ska bygga ut de så de blir rakt och fint , hoppas de blir bra då. Sen ska jag väl fixa nån skena  och ta bort tråden och göra en undersökning eller nåt , massa skas iaf göra. På torsdag ska de också fixa nåt men vet inte, glömmer eftersom de gör så mycket..

Mamma är så rolig , hon säger till mig att packa och inte sitta vid datan, när jag vänder mig om och börjar packa sitter hon själv framför facebook haha.

Mor min frågar har du tagit ner gardinerna och stången?
Jag: va? ska inte du göra de?
Mor min : nej varför ska jag göra de?
Jag: Ja men du är ju mamma
Mor min: Ja men de spelar väl ingen roll, de är ju endå dina saker
Jag: ja men de är ju du som är mamma , då ska väl du fixa de
hahaha snacka om trög , de slutade med att den fortfarande är uppe:P Hade hon inte sagt nåt om att den skulle ner så hade jag lämnat kvar den haha inte tänker jag väl på att man ska ta ner gardinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0