Längtan efter tallin gjorde att jag glömde flytten!

Då var man sjukt trött igen , kom och tänka på en sak idag jag flyttar i slutet av månadet hade helt totalt glömt bort de haha! jag har tänkt och längtat efter tallin resan att jag helt totalt glömde bort de , sitter och skrattar själv åt de för vem glömer bort att man ska flytta? tydligen så kan man göra de med haha. vi har nog bott här i fem månader skulle jag kunna tro , nu är de dags för flytt igen. Mamma och jag flyttar till en 3:a eftersom syster yster har flyttat ut så då ville mor min ha mindre lägenhet. de sköna med flytten är att jag får mycket större rum vilket jag längtar ortroligt mycket efter sen kommer jag bara behöva gå upp en trappa istället för att gå upp till tredje våningen haha Sen får vi ju inte glöma att jag kommer få ännu närmare till ica maxi haha. nej nu börjar jag längta efter flytten fast jag vet att de kommer bli jobbigt eftersom mamma har så mycket grejer och sen är de alltid jobbigt att flytta alla kartonger , man skulle ha nån som gjorde allt de där till en.

Idag är de exakt en vecka kvar till Tallin :) Nu längtar jag som bara den , men om jag känner mig själv så kommer jag börja få resefeber snart, skulle komma så där lagom till helgen haha och de är inte alltid så kul när jag får de , för då blir jag lite jobbig och gnällig ,blir helt enkelt spänd inför resan , men jag vet inte varför haha!

Nu så ska jag gå kolla tv och sedan kolla lite film om jag inte somnar framför tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0