Lördag!

Igår på kvällen åkte jag hem till camilla och skulle leka med henne :) vi satt och kollade simple life 2 vilket som var skoj älskar den serien skrattar alltid så mycket då. Jag åkte hem ganska så tidigt för jag var så trött , så ska camilla ringa och se att jag har kommit hem ordentligt så pratr vi och så ska hon ringa nån och säger jag ringer dig sanrt igen okej? Jag ba ja men gör de , men under tiden hinner jag somna och hon ringer så jag svarade så säger hon du sov va? jag? nej jag har inte sovit  haha så måste hon lägga på igen och ringer upp alldels på strax igen så ska hon börja prata men då har jag hunnit bli så trött att jag ba snälla kan vi prata imorgon jag måste sova haha jag var så rolig inatt jag komemr inte ens ihåg hälften vad vi prata om för jag så trött haha!



Idag , snart ska jag åka till badhuset med päivi och barnen vilket som ska bli kul :) Har ju inte tränat nåt på två veckor så idag får jag ju iaf simma och nu bestämer jag att imorgon ska jag träna. Nej nu måste jag packa klart innan hon kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0