Måste komma igång med packningen!

Måste börja packa nu , mamma tjatar sönder sig på mig men jag orkar inte röra mig , de är så sjukt enda sen jag kom hem har jag inte orkat göra nåt. Tittar på film men fattar inte vad de handlar om, är i min egen lilla värld. min laddare är borta måste hitta den , den kanske dyker upp när jag packar upp resväskan ,de kan ju vara möjligt. nu vill jag bara lägga mig under mitt varma täckte och somna med raggsockorna på , fryser som jag vet inte vad. Men sova kan man göra i graven. Fan vad man ska vara lat orkar inte flytta på mig , vet inte vart jag ska börja , finns så mycket. Mamma säger att jag ska börja med kläderna men hur ska jag veta vad jag är sugen på att ha på mig imorgon och onsdag? alltså kan jag inte börja med kläderna haha. Efter kryssningen med alkohol och nästan ingen mat känns de som jag har fåt "afrika"  mage alltså uppsväld. så fort jag äter blir den lika stor som en ballong , helt sjukt.  undra om jag ska kolla en film först och sedan packa? jag sitter ju endå vid datan, så de är ju ganska onödigt att flytta på sig och börja packa haha lata sanna är framme i farten. Nu orkar jag inte flytta mera, vi flyttade till den här lägenheten för 5 månader sen och nu är de dags att flytta igen, börjar tröttna på allt flyttning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0