Mysig fredag!

Igår så åkte jag hem till pia och miina. Vi börajde med att åka tillstugan och göra snögubbar, snölycktor och en snöbort  hur mysigt som helst , var hur länge som helst sen sist jag gjorde nåt sånt. sen åkte vi och hyrde film , blev solstorm som jag redan hade sett men den är otroligt bra tycker jag. Kollade film och åt kina mat hur gott som helst och väldigt mysig hemma kväll :)

Idag kom Asta pasta (santtu) dit med , sen skulle vi gå springa i munktell men de var tävling så vi spelade mini golf istället men de gick ju inte så bra bollarna flög lite var stans haha bollen hamna överallt förutom där den skulle vara , så vi gav upp eftersom vi var så dåliga förlorare.

håller på fixa naglarna sen ska jag fixa lite musik sen ska jag gå över till asta pasta en stund :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0