Nationella!

Ska tydligen träna på ett gammalt nationella inför nationella i april. Vi hade ju tränat på den muntliga delen förra veckan men som vanligt fattade inte jag vad man skulle göra så jag så jag har inte gjort de en. Måste göra den på onsdag , vad fgan ska jag prata om :S Sen idag fick vi uppgift att träna uppsattsen den var också skit svår , fattar inget av de. min lärare tror jag bara är stressad men jag är väl inte stressad om jag inte förstår? Jag valde iaf en höna av en fjäder? Men fattar inte hur jag ska komma igång för jag förstår inte vad man ska göra haha idag förklarade hon säkert tio gånger till oss men vi fatta endå inte , haha speciellt inte jag. Ska sitta kvar i skolan idag och skra raporten till projektarbetet, hopaps de går bra. Vi hade ju redovisning i projekarbetet i onsdags och de gick hur bra som helst :) Jessica var så rolig efter lektionen: jag är så kissnödig men jag hinenr inte gå på toa för jag måste köpa becon haha hur roligt som hälst :P

Ikväll har jag ingen aning vad jag ska göra , ska väl vara hemmafru och bara vara hemma och plugga de skulle behövas men de kan man ju endå göra på söndag med.

Idag är de bara 10 dagar kvar till tillin !

Igår var jag,santtu , jonna och camilla hos santtu , där vi kom fram til att vi ska åka på en weekendresa :) de är ju hur kul som helst ju. De är alltid skönt att komma iväg men de skulle inte bli fören i maj då men då har man nåt och se fram emot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0