Paus packa en kartong paus packa en karto osv!

Nej de blir fan inget gjort , nu har jag paus igen framför datan. Packar en kartong sen har jag paus här vid datan ,så håller jag på hela tiden. Om jag fortsätter så kommer jag aldrig bli klar.Suck...sen har jag börjat digga mammas musik och går runt och sjunger med, vad hände? nu spelas de carola med främling och den måste jag ju sjunga med i haha och innan var det roger pontare , hallå vad hände med att jag ville lyssna techno? Man får väl ryckas med lite eller lite o lite var de väl inte efter som jag satte om roger pontare tre gånger men roger pontare har jag alltid gillat , var bäst på hans låt på sing star men endå carola?  usch de här är inte jag. Har säkert fåt flyttfeber så jag fick nåt ryck och började lyssna carola. Efter ha lyssnat roger pontare så tänkte jag sätta på nordman hur bra är inte han? och snygg de ska vi inte tala om , omg han är gammal och gammal men vem bryr sig! Nu har jag fåt för mig att jag ska lyssa dansbands musik och sånt skit, skakar på huvet åt mig själv haha . Nej nu får pausen vara slut, tills nästa kartong är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0