romansen fortsätter i äldre dar!

var på bion och lämna mackor åt asta, där såg man alla par stå och vänta för att bli insläpta. Känndes som jag var lite uttittad där eftersom jag kom helt själv haha.  Men sen såg jag ett gammalt par i kanske  60 års åldern, de var hur gulliga som helst. Mannen hade köpt en ros till sin dam och bjudit henne på bio hur gulligt var inte de? fast de var så gamla så jag gör de något romantiskt ihop på alla hjärtans dag!

Asta kommer väl hem om en timme skulle jag kunna tro men vet inte om jag orkar vara vaken så länge, är sjukt trött som vanligt. hon skulle visa mig någon sida om nya zeland.

Fan vad jag är sugen på att gå ut och dansa och ha kul!

Nyss gick melodifestivalen hatar de , asså de blir ju bara sämre bidrag för varje år. Men endå sätter sig alla framför tv och följer melodifestivalen  vecka efter vecka , jag förstår inte vitsen med de. De brukar ju vara så att svenskarna följer de , men varför inte bara kolla när sverige reperensenterar sitt land i eourovison song contest? jag brukar kolla ibland bar ibland på de. Måste bara säga att melodifestivalen suger häst balle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0