sjukt ont i magen och rakat hår!

Mår piss idag vil bara gå dö, inte  för att jag var ute igår utanför att jag har världens mensvärk har tagit tabletter men inte fan hjälper dom. har bara lust att skjuta mig själv. nu har jag fåt för mig att jag itne gillar mitt bruna hår jag skulle kunna raka av de för de är så äckligt. hata hata hata mtt liv idag. ska väl ta mig upp ur sängen och gå äta något innan jag börjar packa ihop allt i mitten av rummet och börjar måla de , i min favorit färg rosa :) de är ju når positivt ! lyssnar på sjukt bra musik för att bli peppad men endå är jag trött ,sitter och lyssnr på the red jumsuit apparatus, de kommer spelas här inne hela tide  jag målar :) hur fan  målar man en vägg ?  vart börjar man? måste gå fråga mamma hur man gör haha så de inte blir helt katastrof , men de kan nog inte bli värre en vad de redan är !

Vi var ute igår på lotus , inte så kul de var helt segt för min del. Hade sjukt ont i magen och var trött.. kändes ett tag att jag skulle svimma , har fåt så flera gånger nu de är lite läskigt. 'de var lite skummt folk ute igår , eller jag vet inte haha de var översvämning på toaletterna med så man fick gå i världens vattenpölr om man skulle gå på toa.men tur var ju att de fixade de ! Sen var de flera utveckligsstörda som var på mig , de är inget fel på dem men tror dom att dom har nån chans på mig? nej jag tror inte de spela i er egen liga.

nu ska jag rycka upp mig själv ur sängen och börja med dagens aktiviteter!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha du fick alla konstiga människor efter dig. ikväll äre bio som gäller, första gången vi gör något annat än att festa haha :D

2009-02-28 @ 15:00:21
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0