Ta inte andras saker!

Jag skulle nyss gå med asta till ica maxi och jag tar pengarna och lägger de i busskortsfickan som jag alltid gör. Men då har jag tydligen tappat den inser jag när jag kommer fram och naturligtvis letade jag efter den på vägen hem. Men då har nån hora tagit den ,skulle kunna hugga den med kniven men tur var ju de att jag bara jhade busskortet där, förut hde jag även bankomatkortet där , så lite tur var de ju endå. Lovet har knappt börjat och jag har sån otur , nu måste jag köpa ett nytt busskort när skolan kommer ,coh jag kommer få betal bussen hela veckan ,surt!
TA INTE ANDRAS SAKER, JAG HADE FAKTISKT KUNNAT PLOCKA UPP DE PÅ VÄGEN HEM , men sen bor jag ju i skiftinge också. Har verkligen en sån tur idag. Nu är jag skit irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0