Tallin idag!

Idag åker vi :) har längtat som fan , äntligen bär det av. åker om en och en halv timme, hur skönt som helst. Är hur pigg som helst med , tänk om man kunde vara så så här pigg till skolan nej då ska man försova sig varje dag. Måste bara packa det sista , de är inte alls mycket kvar. Men frågan är om jag har fåt med mig allt jag behöver. Jag springer runt som en förvirrad höna och letar saker som kan vara bra att ha med sig. Men man vill ju endå inte ha för mycket saker med mig , vilket jag troligtvis har.

Tänkte sätta på lite musik så man blir på G , just nu spelas
queen - i want to break free   hur bra som helst

Ska börja fixa mig nu innan jag ska över till asta !

Kommer tillbak på onsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0