Tävling!

Var inne på Kissies blogg och läste att hon hade en tävling , kissie har blivit galen !  så jag tänkte jag kunde vara med och tävla har inte så mycket annat för mig . 

 Var hos syster yster idag , vi gjorde väl egentligen så mycket vi satt väl mest framför datan som vanligt haha!

Lyssnar på red jumpsuit apparatus - face down  dom är otroligt bra :) Ta o lyssna på dem !

Tänkte även kolla om ellos har fåt in några fina kläder , känns som jag skulle behöva lite nya kläder och skor och även en massa annat. Imorgon är de praktik igen men sista dagen innan lovet, de känns iaf skönt :)


Kommentarer
Postat av: Leia

Många som vill tävla.

2009-02-12 @ 14:14:03
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0