Träning!

Jag och ida kom på en ide igår kväll om att vi skulle börja träna nåt. Men vad viste vi inte så vi kom på med olika förslag, karate, konot, konståkning, judo, klättring, fäkning och massa annat. Så får vi för oss att vi ska lära oss  konståkning haha hur fan vi skulle lyckas ja de är en bra fråga haha Ja men endå de kanske skulle funka endå.

Har varit otroligt trött idag , kom inte upp ur sängen imorse så kom inte iväg till skolan fören tills andra lektionen vid tio. När jag kom hem var jag helt slut somnade på sängen i någon timme hur skönt som helst . Jag vaknade inte alltför länge sen men är fortfarande sjukt trött. Jag är så trött om dagarna att jag inte ens orkar gå till gymmet. Det endå jag vill göra om dagarna är att sova är de ens normalt?


Våran nya framtid haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha gud vad snygga vi kommer vara

2009-02-03 @ 14:38:16
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha det verkar kul xD hörde att min syster valde bacon istället för att kissa xD haha ja hon e som hon e kram Alex

2009-02-05 @ 01:28:03
URL: http://mrsalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0