underbart!

Kom från duschen för ett bra tag sen , men har inte orkat rör på mig så jag sitter fortfarande i handduken. Vi skulle ha gåt på bio idag och sett män som hatar kvinnor men så blev det inte. Vi vet väl inte riktigt vad vi ska göra, alla velar. ida kommer snart så då hade vi tänkt fundera ut vad som händer . vi hade ju tänkt festa men nu har vi inget att dricak vilket suger, skulle bara vilja så klackarna i taket och supa tills jag stupar. skulle kännas hur skönt som helst. skulle vara skönt att festa men då behöver man verkligen nåt att dricka  iaf om man heter sanna haha måste stiga upp ur sängen och säta på mig lite klöäder för ska snart gå möta slidan , tror inte hon hittar hit om jag ska vara ärlig, bor ju på 8 bögar de kan ju inte vara så svårt att hitta.

Igår när jag kom hem var jag  väl inte full men inte helt nykter heller , såjag ska vara smidig och gå i mörkret och gå på toa o till toan går de skit bra men när jag ska ut så lyckas ja ginte smyga lika bra , råkar putta ner en blomma haha sen låssads jag att de är katten som har haf ner den haha nyss kom min bror o frågade om de var jag som hade haft ner den så de var ju bara att erkänna haha hur fan lykas jag alltid?

Idag var mina små underbara tjockisar här :) saknat dom hur mycket som helst, fick till och med en kram från ellu som annars inte kramar mig haha hur gulliga som helst kev hade 100 frågor till mig hela tiden , vad gör du ( när jag målar väggen) varför har du grönt på ögonen ? sen började han babbla om att han vill ha grönt hår och att man måste köpa färg för att få de så och han är bara 3år haha även om de har 100 frågor eller är allmänt jobbiga så är de endå små gullig tjockisar :)

nu måste jag resa på mig , fan vad jag har blivit lat måste skärpa till mig. orkar inte gå upp men måste haha jag tror inte slidan dör om hon får vänta en liten stund haha nej nu är jag elak igen haha

nu fick jag en flipp i huvet att jag är värsta party sugen all iritatiion försvann, men de kommer väl tillbaka snart kan jag tänka mig :P

Kommentarer
Postat av: Ida

hahah låg du i sängen och latade dig som vanligt innan du skulle möta mig de är klart haha. man ba var det vi som va bakis ida och sanna idag eller

2009-03-01 @ 14:53:35
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0