funderingar!

Idag har varit en lång dag, gick upp tidigt för att gå till ögonläkaren. Tror de gick bra får hem besked om några dar skulle jag kunna tro. Praktik som vanligt och sen gick jag en stund till sandra. SKulle ha träffat paula idag men blev ändrade planer , får ses en annan dag helt enkelt.

Nu är de inte långt kvar till Tallin , jag ser inte längre fram emot de men vi får hoppas de blir kul. Nåt som blir kul är att bli sminkad på make up store innan kryssningen :) Men jag funderar på att inte ha mina långa lösögnonfransar på mig, för dom är ju endå gansla långa. Men ska fundera vidare på de , de är ju endå 11 dagar kvar!




Mina lösögonfransar , fast mina är svarta kolsvarta!
Men de kan ju endå bli gulligt emd en fin sminkning till , hoppas hon är bra hon som ska sminka mig så jag inte blir besviken och vill sminka om mig sen.


Alla borde tänka på sina beteende, tonfall och agerande!


Vill göra om min Blogg asså designen , men jag fattra inte hur man gör haha! Fattar inte ens hur man lägger en bild start sidan av bloggen :S Men de ordnar sig nog haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0