Smink produkter från make up store!

Nu sitter jag hemma , åt precis mat. Fast jag åt e portion så känner jag mig hungrig eller så känns de bara så för jag inte blev propp mätt o illamående haha jag knaske åt en normal portion idag :P nu vart jag skit trött skulle vilja sova men den är ju redan efter sex så de är för sent.

Tänkte kolla någon film nu om jag hitta nån bra , idag blir de bara en lungn hemma kväll. skulle behöva städa och packa men de ordnar sig de kan man ta senare.

Var en stund med asta förut , vi satt och pratade gamla tallin minnen ifrån somras haha vad roliga vi var då :P gick och fixa oss snabbt och sedan direkt till baren haha sen vidare till tax free för att köpa dricka  , vi hann inte ens gå äta med mamma och bror haha. Får se hur denna resa blir blir säkert likdan att vi går till baren direkt haha typiskt oss ! Kom att tänka på att jag kommer få åka skit tidigt på måndag redan 9,15 bussen och bussen upp till stockholm går 13,45 men jag måste fixa lite saker innan som banken mm sen blir jag ju sminkad kl 11 och de dröjer ju med och sen välja smink , hurkul som helst men vad fan ska jag välja? den grön/blå ögonskuggan jonna har älskar den så de kanske får bli den och varför inte en ny läppa? jag har ju redan allt känns de som. Men de är allt lika kul med nytt, nu har jag entligen bestämt mig jag ska ha mina långa ögonfransar skit i om dom är långa jag kommer endå vara skit snygg :) Jag vet , jag kanske ska köpa en ny concealer eller de är ju lite tråkigt att köpa haha nu är jag helt taggad för att åka :)

Måste hinna fixa lite saker innan kryssningen, känner mig lite stressad.
- hämta mina kläder hos jonna
- hämta minkofta hos camilla
- hämta mina kläder hos pia
- städa
- tvätta
- packa inför kryssningen och flytten
- gå på banken

Jag måste göra en lista på vad jag ska ha med mig till tallin så jag inte har med mig onödigt mycket , men de lär jag ju endå ha elelr så glömmer jag hälften hemma skulle vara så typiskt!

Kollade lite på Make up stores hemsida vad jag skulke kunna tänka på mig köpa på måndag!


Läppstift - china red


Läggglans - hollywood
 


Läppglans - La La


Läppglans - Indi


Ögonskugga - silver


Ögonskugga - Extrem


Ögonskugga - buzzer ( ska köpa den)


glitterögonskugga - starry

Ögonskuggan , Buzzer vet jag iaf att de blir älskar den , den blir så himla snygg på passar även till mina ögon och sedan skugga ihop den med extrem blir väldigt snyggt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=42 -BLI MEDLEM och få gratis presentkort, mkt lätt och helt gratis! :)

2009-02-14 @ 12:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0