Dagens dag!

Tjena Tjena!

Idag  har dagen varit kanska stressig och lång. Debörjade med att jag  försov mig idag med, vilket inte är ovanligt. Efter en långtråkig dag på praktiken åkte jag för att träna, vilket var väldigt skönt. Men jag var tvungen att stressa hem för att jag hade tvättstuga också , vilket var skit jobbigt. Skulle behöva massage nu på övre rygg, nacke och axlar, skulle ju inte sitta helt fel om man fick de. pluggade lite nyss, måste satsa på bättre betyg de är ju endå sista terminen nu.

Imorgon fyller bror min 13 , så då ska jag åka och fira honom men har inte en hittat en present. vad köper man till en 13 årig kille? men de ordnar väl sig. Får springa lite snabbt på stan imorgon och kolla efter nåt, innan träningen. Sen är de bara hem och duscha och åka fira bror min.

Nej nu ska jag ta och läsa vecko revyn och se om de står nåt intressant i den. Msn krånglar också men orkar inte försöka komma in igen, är sjukt trött. imorgon ska man upp tidigt igen.

26 dagar kvar nu!

Fields of gold - eva cassidy är värd att lyssna på , älskar den låten den är så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0