En utekväll med syster yster!

Hello Hello !

Idag har jag varit sjukt bakis, inte alls kul. Jusst nu svider ögonen så mycket att de är nog dags att sova snart.
Igår fick jag och santtu en ide , vi skulle ut på lotus. Så vi fickade oss och skulle ta bussen ner vid halv elva men då skulle inte bussen komma fören 11 , så bestämde oss för att ringa taxi. När vi väl kommer fram så är de väl inte så många där, de r väl inte många som går ut en onsdag. Vi köpte lite dricka o gick och satte oss vid ett bord. kvällen slutade iaf bra :) vi dansade och hade skit kul, vi avslutade kvällen på lotus genom att dansa tango själva på dansgolvet haha!

När vi kom ut var vi lite "smått" dragna , och kom på iden vi ska på efterfest. Medans santtu letade efterfest nån stans så såg jag att jag hade satt på knapplås på mobilen vilket jag inte viste att man unde göra. så jag går fram till vakten och frågar om han kan hjälpa mig och ssedan fortsätter jag flörta med honom haha så gör man inte.

Vi hamnade ute i torshälla där vi efterfesta ett bra tag, träffade lite nytt folk.

så idag har jag varit sjukt bakis, mår så dåligt just nu men man får väl skylla sig själv.  Men endå drack jag inte ens mycket. Hur kan man bli så här bakis då?

Idag har jag känt att jag skulle behöva få massage , skulle vara rikitgt skönt och bara boka en tid och gå dit. Har sjukt ont i axeln känns som den har  låste sig , kan knappt skriva här för att de gör så ont! Måste få massage snarast.

Imorgon är de helg igen :) blir nog bara en lungn helg med massa plugg, men skulle ju inte säga nej om de hände nåt roligt haha plugga kan man alltid göra på söndag.

25 dagar kvar till Tallin!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0