konsten att försova sig!

            Hejsan!

Idag är de inte riktigt min dag. Dagen började med att jag försov mig , var inte i skolan fören efter tio, så nu sitter jag här och försöker komma på någon text och en bild att prata muntligt om inför nationella som träning. Vi ska skriva ett PM , vilket jag inte har börjat med en för jag har ju ingen text eller bild. Har ingen aning om vad jag ska prata om. temat är saga eller sanning så de måste höra ihop med de temat. de här var verkligen jobbigt. Nu kommer jag ha massor av plugg i helgen , har ett PM att skriva, Raport till projektarbetet, Baf uppgift  och en till sak till projektarbetet. de är sjukt mycket att göra nu. skulle bara vilja gå dö när de är så här mycket blir bara sjukt stressad av allt! Nej nu slutar vi snart och jag har skrivit två ord på mitt PM , sen blir det lunch och sedan har jag bara en lektion kvar för dagen. Idag var nog första gången sen vi började trean att jag hade med mig böcker till lektionen glömmer alltid hälften hemma , men idag lykades jag få med mig allt.

24 dagar kvar till tallin!

Skulle bara vilja sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0