Orken finns inte !

Iag ska vi fira mor och bror, sitte roch väntar på att gästerna ska komma. Egentligen vill jag bara bädda ner mig och sova. Känns som jag går i en dimma, att jag bara är för mig själv att jag inte fattar vad som händer runt om kring mig. känns väldigt konstigt. Känns som kroppen säger ifrån , men jag vet inte ifrån vad. Men snart är de tallin kryssning och jag hoppas de får en på bättre tankar och så :) ska bli sminkad samma dag på Make up store och få lägga sjukt långa ögonfransar , det ska bli hur skönt som helst. Men jag funderar fortfarnande om jag vågar lägga så långa fransar, kommer jag inte se ut som en transa då? vi får hoppas att de blir bra.

Jag fattar inte hur du täncker, du frågar har du inte dåligt sammvete ,hoppas du får de. vill du få mig att då måligt? Att du hackar på mig väldigt ofta varför ska du göra de ? vad får du ut av de egentligen? får de dig att må bra eller vad är de? En annan blir bara irriterad. Orkar inte längre med de!


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag klagar inte på dig, jag vill bara få dig att förstå att folk runt om kring dig inte orkar med ditt beteende längre. Jag säger till dig för att ingen annan gör det. Du verkar bära mycket ilska, ilska som går ut över alla andra. Försök bli av med den så ska du se att allt blir bättre. Jag mår inte ett dugg bättre av att säga till dig, men mamma mår bättre av slippa göra det. Försöker bara underlätta det för henne, för hon mår inte bra.

2009-02-01 @ 01:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0