Tapet eller ögonlaserbehandling?

Jag kollade på tapeter igår och hitta en väldigt snygg som man kan ha som fondvägg. Men sen såg jag priset och de var inte lika smikrande , varför lägga så mycket pengar på en vägg? du kommer säkert endå vilja byta tapet nån gång eller kanske även flytta från bostaden. Tänk vad mycket man kan göra med de pengarna istället för att lägga dom på en tapet. Priset för tapeten låg på 15.000 kr vilket jag tycker var lite väl mycket för en tapet. Istället för att köpa tapeten som jag en säkert skulle tröttna på så skulle jag kunna laserbehandla mina ögon som jag har bättre nytta för. Men man får ju inte göra operationen fören man fyllt 20 , så jag måste vänta i 2år till vilket inte är så roligt men under den tiden har jag säkert hunnit spara ihop dem pengarna som behövs. Liksom vad väljer man en tapet eller laserbehandling? Svaret är enkelt, skälvkalrt skulle de bli laserbehandlingen för vem vill gå runt halv blind som jag gör och de blir ju värre när man dricker. Visst kan jag andvända linser men de är så jobbigt och jag har inte tid med sånt på morgonen , glasögon är bara ivägen dom andvänder jag bara ytterst sällan. en sak vet jag iaf , de är att jag ska fixa mina ögon i framtiden så jag slipper gå halvblind och inte se ett skit på långt håll.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0