Trött!

Idag så försova jag mig igen, vilket inte är så ovanligt. vaknade nästan halv elva och kom inte till skolan fören kvart i tolv. Egentligen var de onödigt att gå för en lektion men jag och jessica skulle jobba på projektarbetet men så blev de inte. Jag, santtu och ida har fåt en jävligt bra ide haha men hoppas vi lyckas :) Är sjukt trött nu skulle kunna sova hur länge som helst känns de som. Är väl fortfarande helt sliten sen i onsdags , då jag var ute.  Ikväll ska jag nog bara ta de lungt antar jag , men det är också väldigt skönt. Imorgon kommer de folk hit, mamma ska och bror ska firas så de blir nån middag och sånt. Jag förstår itne att man kan vara så här trött , det är helt sjukt. Ska väl ta och fixa naglarna snart , det skulle behövas.


Bilden är dagen efter!


På lotus i onsdags!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0