Allt är upp och ner !

Hello!

Idag har de verkligen inte varit min dag, för de första så kan jag längre inte vakna på morgonen. Jag vill bara sova, om jag lägger mig tidigt eller sent spelar ingen roll för jag är endå lika trött.

Är sjukt irriterad och arg idag , de bästa vore om jag inte prata med nån idag för annars kan jag råka ta ut min ilska över er , vilket inte är så bra. Att min axel fortfarande gör ont gör ju inte saken bättre, vill bara gråta för den gör så ont. Just nu skulle jag kunna hoppa ut genom fönstret för att slippa allt de här. Hatar de här fucking hor livet.

Så kom de en till räkning ner dumpandes i brevlådan, jag höll på riva sönder hela den för den var på lite mer en vad jag trodde, så de förstörde min dag. Så nu kommer jag inte ha några fickpengar till tallin, blir glad om jag får med mig 200kr vill fan inte betala räkningen har ju inte råd fan , men man måste ju.  hade räkningen står på mitt namn hade jag låsads att den aldrig kommit och skippat betala den nu. Men de är klart så kan man inte göra.

Sen är de ju de där med nationella, jag har fortfarnade inget att prata om jag fattar inte ens vad jag ska göra, min fitt lärare kan ju inte förklara så jag lär ju inte få nåt betyg i de här, fan då. Man måste tänka att alla förstår inte vad ; gör de här , gör si o så betyder förklara på ett annat sätt om någon säger till att man inte förstår de hjälper ju inte att du upprepar vad du just sagt, blir så jävla arg, nu är jag så arg att ajag kokar och jag är ju inte i skolan fören fredag när de ska vara klart VAD FAN SKA MAN GÖRA? 

Tänk på vad du säger och gör. De skulle ju inte skada om du nån gång frågade hur man mådde eller bara kunde fråga hur de går i skolan men det verkar vara för mycket begärt.

Önskar folk kunde ta mig seriöst , för de händer sällan att nån gör de!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0