Tredje försöket!

Ja då har man börjat blogga igen, tredje försöket nu.

Nu känns de som en bra ide att börja blogga igen. Det känns skönt att ha nån stan att skriva av sig när de behövs.
Hade ett himla svårt problem med ett namn till bloggen , men de slutade me att fick heta Anaximandros  som den grekiska filosofen, vilket jag tyckte passade bra till min nya blogg.


Idag har de varit en jobbig dag. kunde inte vakna på morgonen , sen var de en helt ointressant föreläsning i skolan men dock slutade dagen endå bra. Fick ju gå fika med mina underbara vänner o syster :) lite ångest har jag ju endå över den där kladdkakan jag åt, eftersom mitt motto för de här året är träna, äta hälsosammare och unna mig något gott på helgen. Hade ju tänkt gå träna efter fikat men så blev de inte , nu får jag skärpa till mig om jag ska se resultat. från och med imorgon är de ingen fusk med träningen och de ska jag se till att hålla, mår ju lite dåligt när jag inte håller mina egna löften.

Om 27 dagar åker jag till tallin med flatorna ,





Partypinglorna från nyår <3


Kommentarer
Postat av: Ida

man ba snart åker vi haha :D

2009-01-19 @ 21:48:06
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/
Postat av: jonna

yees SNAAART! längtar som faaan, då ska vi röja som fan! :D :D

2009-01-20 @ 01:07:48
URL: http://jonnaraisanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0