Au Pair !

Nu är de bestämt jag ska åka som au pair till england :) Har tänkt att åka i maj nåm g¨n, de är inte riktigt bestämt. Dock åker jag privat så de är lited som m¨åste fixas innan. Nu har jag iaf fixat , eurpoa sjukvårskortet, sen måste jag fixa en försäkring, pass och boka en flyggbiljett sen är jag klar :) Den här veckan ska jag även prata med familjen i telefon. Familjen har en hund men de skulle gå bra fast jag är lite hund rädd. Men vet ni vad de bästa är? Jag behöver inte sluta snusa, de är helt okej för min värdfamilj, fy fan vad skönt säger jag bara. För jag vet hur grinig jag blir utan snus. Så när jag är i england kommer mammsen få skicka en massa stockar snus till mig haha. En till sak som är bra är att jag kommer kunna spara undan pengar och då ska jag köpa mig en bil :) en jänkare, så santtu och jag kan glida nästa sommar haha :) vilka planer asså , ingen av oss har ens körkort så mammsen kommer få vara chafför varje helg under sommaren om jag inte bestämmer mig för att ta körkort. Ett år är ganska långt tid men de kommer gå bra plus att England inte är så långt bort så min familj kan komma på besök :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

oh vad roligt grattis =)

2010-04-10 @ 13:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0