Girls just wanna have fun

Igår var en liten speciell dag haha girls just wanna have fun dag :) Här är ena videon vi gjorde http://www.youtube.com/watch?v=zW5Y-lN02oY de är så jävla roligt haha kan inte sluta skratta åt de.
Vi är även på harrys igår och kolla något band som spelade och kollade på alla fulla människor, vi satt helt nyktra och dracken cola där, kul var de :) Vi han även gå leta efter spökhus haha

Snart blir de promend i de fina vädret med santtu , men först ska jag bara duscha. Iveckan har jag fåt hem mitt europa sjukvårdskort , har fåt mitt kontrakt som jag ska skriva på. Idag är vi lediga , skönt de så man kunde sova ut. får se vad denna dag har att erbjuda, säkert något roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0