Tankar snurrar runt!

Ja nu är ångesten på besök haha alla dessa räkningar hatar dom. Man lever på ett minimum , med dom här pengarna kommer man aldrig nån vart i livet och inte ens hemmifrån. Har varit bort i nästan två dagar och glömde bort min blomma så nu är den död :( jag kan inte ens ta hand om en krukväxt haha så nu har jag gett den massa vatten och växt näring så hopaps den börjar må bättre! Har varit med päkä och mio hela dagen igår och idag , hur kul som helst :) Imorgon ska  jag till stan med best friend :) till helgen blir de fest hos ida slida , för hon fyller 19 , så de är något att se fram emot ! Idag gjorde jag något riktigt roligt jag mejlade tv4 och frågade varför dom inte sände johan falk fjärde delen igår haha vart så irri på de så var tvungen att mejla, den här gången räkte de inte att skriva av sig i skrivboken , där jag skriver insändare och grejer jag irriterar över i samhället!

Kommentarer
Postat av: WWW.ONESIZE.BLOGG.SE

HEJ SANNA :) HALSBANDET KOMMER FRÅN H&M, KOSTADE RUNT 100-LAPPEN! KRAM.

2010-02-02 @ 19:03:37
URL: http://onesize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0