Plus / Minus

  • Dagens första plus är att jag har varit på stan med best friend och haft de trevligt.

 

  • Dagens andra plus är dom goda hello kitty glassarna :)

 

  • Dagens tredje plus de är paradise hotel final idag!

 

  • Dagens fjärde plus dom söta små läppbalsamarna på bik bok som jag bara måste ha!

 

  • Dagens femte plus att de finns så mycket snygga vårkläder.


 




  • Dagens första minus är vintern och all snö!

 

  • Dagens andra minus är att dom inte har sandat trottoarerna.

 

  •  Dagens tredje minus är att jag har ramlat två gånger idag pga halkan och slagit mig!


  • Dagens fjärde minus är att våren aldrig kommer.


  • Dagen femte minus är att jag har inte i hela kroppen!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0