Vilken skillnad!

Som sagt så skulle ju kissie operera brösten idag och hon var med i ett video intervju. Hon såg verkligen inte ut som hon gör på sina redigerade bilder , först tänkte jag vem fan är de där? sen vart jag lite rädd haha tänkte vad mycket photoshop och smink kan göra. inte för att någon av bilderna ser okej ut. Nu kommer jag sitta länge och fundera på hur en människa kan redigera sig så man nästan ser ut som en annan människa.



Ser ni vilken skillnad?




Har varit så himla sugen på allt möjligt, har nästan blivit tokig. Har precis ätit en fruktsallad men endå är ag fortfarande sugen på den där förbaskade chokladen , börjar snart gråta! Fick idag hem papper om att jag ska gå en kurs , vilket inte är så kul. Hur beter man sig ute bland folk? Ska man låssads att man har ett liv fast man inte har de? haha nej jag gör verkligen ingenting under dagarna förutom att sitta vid fb och spela o chatta och ibland tar jag mig väl ner till stan för att träffa jessica. Vad är de för liv egentligen, blir alla så här tråkiga av att gå hemma varje dag? I början var de kul att gå hemma nu känns de som en pina. Hoppas man får något jobb snart. Tänker på jessica i usa hon har kommit nån stans med sitt liv, nu ska hon stanna ett andra år där borta. Vad har jag hunnit göra under 8 månader ? ingenting faktiskt! Jag står still i livet. De känns som jag tog studenten  för 5 år sen och inte nu i sommras, vissa dagar känner jag mig som en pansionär på 75 år som redan har levt hela livet , bara att jag inte minns vad jag gjort under mina 75 år, en underlig känsla.



Kommentarer
Postat av: Ylva

Sv. Hej! Första gången åkte jag via en agentur, men trivdes inte i familjen och hittade sedan en ny familj via en kompis värdfamilj, alltså privat. Du behöver inget visum för att bo i Storbritannien, eftersom de, liksom Sverige, är med i EU :) När du letar familj, tänk på att fråga så mycket som möjligt, hellre för mycket än för lite. Och gå efter magkänslan och lockas inte av olika förmåner, utan känn efter: vilken familj skulle jag trivas bäst hos?

En sida som är riktigt bra att kolla in om man funderar på London är http://www.londonsvenskar.com :)

2010-04-02 @ 12:08:53
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0