så roligt!

Jag frågade mor min om min lillebror fick snusa och de fick han om jag tog hand om honom om han började må dåligt haha han ser lite dålig ut lite snurrig vart han säger han. Fan vad kul jag har de nu haha. Han fick nikotinkick på en gång vad roligt de var haha nu har jag något att sitta och skratta åt. sen säger han till mamma att de inte är första gången att han snusar att både jag och syrran har bjudit han förut , de berättar man ju inte fören om några år haha men hon sa att hon fatta att vi hade gjort de , tur så var hon inte arg. retar min bror att blir fjortis nästa vecka , frågar om han ska bli e riktig fjortisboy nu , sen har jag själv skit kul åt de. Har så jävla torr humor. Nu tvingar jag honom att sitta i mitt rum och jag sitter och seplar fjortis låtar åt honom haha har så kul åt alltihop. Märks att man inte har något liv , när man börjar ha roligt åt de här.

Ska snart gå trakasera min mor för jag har inget bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0