Hatar städning!

Har umgåt med syster yster igår och idag :) idag gjorde vi inte så mycket hämta ut lite paket, åt gott. Nu har jag bara setat hemma och kollat tv. Nu är de dags att göra lite sysslor som inte är så roligt, som diska och plocka i ordning i rummet. De ser ut som en bomb har slagit ner där inne. Fick med med mig lite kläder hem också , en skit fin klänning :) tur att hon råka krympa den haha sen en kavaj o lite annat roligt. Idag har jag bytt både glödlampa och proppen som gick inatt för första gången haha de var inte så svårt som jag trodde de skulle vara. Imorgon kanske de blir att åka till örran och vara barnvakt åt mina kusin barn med min moster :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0