Idag säger jag usch till folk

Fan vad arg eller irriterad jag vart på två kärrngar idag. vi kommer till parkeringsplatsen samtidigt och hon kan inte putta igen dörren så man kommer fram sen säger hon oj ska vi åka härifrån samtigit hur ska de gå haha, man ba nej du är svensk och vi är i sverige så du har förtur haha nej men allvarligt vart skit sne på henne. hon kanske inte menade något illa eller jo hennes tonfall var så äckligt. Nej måste sluta tänka på de för annars blir jag bara förbanad igen.

Sitter och lyssnar på taas nuori oon fy fan vad jag blir sugen på ett glas vitt när jag lyssnar den, måste nog sluta lyssna på de med haha

Prata nyss med jessica och hon har bokat in en studio i mars så vi några tjejer ska åka och  fota oss hur kul som helst ju , man blir sminkad och får håret fixat där :) Längtar nu som fan dit !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaa jag vet jessie ringde mig med ju :) riktigt roligt :)

2010-01-15 @ 00:08:59
URL: http://mrsalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0