Kryssning borde inplaneras snart!

Sitter och nöter petville och country life, för att fördriva tiden.  Sitter och sjunger till gammal musik och tror jag är värsta sångerskan haha Bara en timme kvar tills johan falk börjar !

Idag har jag inte gjort ett skit bara legat hemma och ruttnat bort , eller jag  var en gång tlll tvättsugan och lämna kläder , sen orkade ja ginte mer så mamma fick sköta resten. Har blivit väldigt lat på den fronten. Vill åka på en kryssning snart eller snarare i slutet av mars , de skulle vara så jävla skönt och kul, men frågan är om några vill med ? haha en så länge har jag bara fåt två som kanske vll följa med. de var så länge se sist jag var på kryssning, några månader sen. vill utnyttja min frikryssninig , för jag hinner aldrig åka på dom eller så glömer jag bort dom, men nu får ma välja på alla kryssningar förutom speciall kryssningarna. Sist vi åkte var de ett jävla bra drag på alla som åkte med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0