Måste stå emot!

Kollade gamla bilder med mamma nyss eller snarare bilder från sex år tillbaka , såg att jag hade ganska platt mage så dags att bbörja träna igen så man får tillbaka den haha valkarna tar över jorden haha slår ner allt på sin väg. Så höll jag på mot min mor nyss haha

Hämta ut ett paket för ett litet tag sen , smugglade in de på rummet så mamma inte skulle märka att jag har köpt nya kläder igen. Skorna var lite för stora men med en sula blir dom perfekta. Ska testa skjort/linnet och kolla om den passar så rätt så stor ut så den borde gå knäppa över bysten. Leggingserna såg helt vanliga i storleken så dom passar nog bra. Kjolen ska vi inte ens tala om köpte storlek 38 för att den skulle passa men de sur ut som dom har sytt den för ett litet barn eller någon anorextiker eller nåt tror den skulle passa en docka så smal är den runt midjan , så ska väl inte en kjol i storlek 38 se ut? Hoppas den passar annars blir jag skit arg haha plus att den såg väldigt kort ut, känns som att skinkorna kommer hänga utanför men jag får väl testa och se hur de ser ut på.  De kanske blir bra.

En till sak , jag ska sluta snusa nu :D Har bara snusat tre snus idag , så sattsar på att inte snusa något alls imorgon förutom mitt tobak och nikotin fria snus. De här ska jag lyckas med, men just nu känns de som jag skulle vilja snusa en hel dosa på en gång. Men måste stå emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0