Örebro

Sitter i örebro just nu. Har nattat mio. Pojkarna och miina har nattiskläderna på och leker. Pia kollar film. Maarit väntar på att robbinison ska börja och jag sitter vid facebook, vi är inte så sociala av oss. Blev hämtat av Maarit, pia, miina och mio vid elva och sen åkte vi till örebro , först till marieberg och sedan hem till paula :) Sitetr barnvakt här medans paula och gabbe är ute. Det är miina 6 , Kev 4 , ellu 3 och mio 8 månader. Så nu ska jag inte ha barn , de är fan jobbigt att ta hand om alla man skulle behöva öronproppar för dom pratar så högt, blir galen. Plus att jag inte har snusat på hela dagen börjar snart gråta haha Men vad gör man inte för att få umgås med dom här små skitungarna. Vi har hunnit vara i pulkabacken och åkt och ramlat av pulkorna en massa. Sedan byggde vi ett fort av en jättestor snöhög, en djup grop i mitten vart vårt hem där vi var skyddade mot andra sen fannas det två olika trappor upp till tornet och en rutchekana ner, där vi hälde vatten på så de ska vara halt imorgon haha känndes som jag var ett barn igen. Nej nu ska jag vara lite social  mot dom andra. Imorgon åker vi hem igen , så de vart inte ett långt besök här inte. Snart somnar jag här på soffan kommer inte orka vara vaken länge till , barn tar ens alla krafter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0