oturen förföljer mig

Jag har verkligen otur. Igår kväll slog jag bort halv tånageln genom att slå i tån i dörren , trodde nästan jag skulle få amputera bort tån men nu går de att gå med foten igen. Har ju sängen stående vi fönstret och inatt när jag skulel vrida på mig då reste jag mig samtidigt upp som jag skulle vrida på mig. Faller med full fart ner mot kudden , trodde jag iaf men jag landar med pannan på fönsterbrädan , de bar small till trodde jag hade spräckt upp hela pannan. Idag kan jag inte blinka med ögat, rynka på pannan utan att de gör ont. Har en bula och ett säker barnsäng haha för jag slår alltid i mitt huvud nån stans. Funderar på att mublera om rummet bara för att jag är rädd för att slå i pannan igen. Jag har verkligen otur.

Dags att sepla lite fb spel och kolla klart på ugly betty :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0