Överdriver jämt!

Här sitter jag med luffarkläderna , håret i en knut och ser allmänt trasig ut. Dom svarta ringarna ska vi inte ens tala om. Är så sugen på subway och själklart ska reklamen om subway komma. Har bäddat ner mig i sängen, eller jag har väl inte direkt gåt ur sängen, har legat här hela dagen med datan i famnen och spelt på FB, har hunnit kolla lite tv samtidgt, shit vad jag har varit lat idag. Tänkte att jag skulle bädda sängen för en gångs skull och plocka i ordning i rummet, lägg dom rena kläderna i garderoben, duscha men jag har inte kommit så långt. Mitt hår , det ser ut som jag har dragit de igenom ett smörpaket. Dags att palla sig in i duschen kanske.

Åt rpesic kycklingsallad , de var gott ibörjan innan jag börja överdriva och åt resten av skålen haha men jag var sugen , men nu mår jag skit illa. Att man alltd måste överdriva.

Vill ha min nya kläder nu , men dom borde komma vilken dag som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0